علیعلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هستی من

بدون عنوان

1392/1/30 13:03
نویسنده : مامان
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این اولین نوشته های من برای علی کوچولومه

خیلی دوست داشتم از اون عکسهای خوشگل و دوست داشتنیش یکی رو انتخاب کنم ولی به دلیل حجم بالا نتونستم

در ضمن امروز عقد کنون عمه کوچیکه ی علی جون بود ولی من و علی آقا از عید تهران هستیم 

راستی یادم رفت بگم ما ساکن مشهدیم و چون 14 اردیبهشت عروسی خاله پریساست به مشهد برنگشتیم و نتونستیم در مراسم عمه فهیمه شرکت کنیم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
30 فروردین 92 10:42
سلام خوش آمدید
پس زود باشید
عزیزم عکسهارو باید حجمشو کم کنید با ابزار نقاشی یا paint به این طرق که وقتی برنامه paintرو بازش کردید کلید کنترل وwرو با هم می گیریم یه پنجره کوچولو باز میشه باید اونجایی که نوشته 100 کمتر کنید من که دوتاییشو 40 میکنم بعدokبعد هم سیو می کنی تو یه فولدر جداگانه وبا یه اسم دیگه تا موقع آپلود عکس راحت تر بهش دسترسی داشته باشی امیدوارم تونسته باشم کمک کنم اگه بازم امشکلی داشتید در خدمتم البته خاله پریسا حتمآ واردترن کمک می کنند چون عروسیشونه گفتم من پیش دستی کنم مبارک باشه هم عقد عمه وهم عروسی خاله جون

سلام
ممنون که من را راهنمایی فرمودید واقعا کمک بزرگی بود

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد