علیعلی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

هستی من

بدون عنوان

1392/5/24 15:12
نویسنده : مامان
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسر عزیزم چند روزی هست که با تلاشهای فراوان توانست چهار دست و پا حرکت کند ولی کنترل کردنش

واسه مامان خیلی سخت شده و حالا یکی از تفریحات علی جان اینکه مامان از این اتاق به اون اتاق دنبالش

کنه و پسرم خنده کنان و جیغ زنان فرار کنه

ولی نمیدونم چرا تفریحاتش از 12 شب به بعد شروع میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امروز فرداست که من و پسرم برگردیم مشهد پیش بابا .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خواب گو
24 مرداد 92 16:49
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامانی درسا
11 آبان 92 1:03
عزیزم تولدت مبارک امیدوارم روزهایی پر از شادی و سلامتی داشته باشی



ممنون از شما من هم برای شما آرزوی روزهایی خوب و پر از شادی دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد